werkcafe

Je woont niet lang genoeg in Rotterdam

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door A.supheert a.supheert 2 jaren, 4 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Beste mensen,

Voor de liefde ben ik naar Rotterdam verhuisd vanuit Zuid Limburg. Daar was ik al een tijdje werkloos nadat ik mijn eigen bedrijf heb opgeheven om niet failliet te gaan.

Sinds december 2015 woon ik in Rotterdam en solliciteer naar uitdagende banen die passen bij mijn achtergrond, ervaring en persoonlijkheid. Toch krijg ik af en toe te horen als reden van afwijzing dat ik nog niet lang genoeg in Rotterdam woon en een Limburgs accent heb en of ik volgend jaar nog eens wil solliciteren als ik wat langer in Rotterdam woon.

Nou dacht ik dat een wereldstad als Rotterdam met onder haar inwoners meer allochtonen dan autochtonen een multiculturele stad was waarin het niet uitmaakt waar je vandaan komt. Zo te merken dus niet. Jammer, want ik ben een professional binnen het HRM vakgebied en wil aan het werk.

Bij deze mijn vraag aan u of u mij tips kan geven om snel aan het werk te komen. Uiteraard liefst binnen mijn vakgebied People and Business Management, Human Resource Management.

Wilt u of uw contactpersoon meer over mij weten?
    Neem dan contact met mij op of kijk op mijn profiel op LinkedIn:
    https://nl.linkedin.com/in/andresupheert/nl

A.supheert

door a.supheert

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

0 Vind ik leuk leden vinden dit artikel leuk
798 keer bekeken